fredag 18 september 2009

Nytt inlägg

Nu äntligen sätter jag mig ner o skriver lite, ha skjutit upp det o inte pallat skriva alls. Känns att jag inte gjort något alls sen sist. Men jag har ju faktiskt gjort liiiite granna=) Jag har ju varit på gruppen som jag tycker är så bra! Grymmt att vara där! Jag har ju även Klubben i G-sunda. Är så roligt att vara där, barnen är väldigt spontana o roliga. Dom är så ärliga på något sätt. Som här om dagen när jag skulle gå hem så ville dom att jag skulle stanna. Hur bra känns inte det?! En annan dag frågade en av tjejerna om jag skulle hem, jag svarade att jag skulle ta min Groda o åka hem nu. Hon tyckte min nyckelring (som likanr o låter som en groda) var tok cool=) Helt plötsligt va de flera tjejer som var runt omkring o ville testa att trycka på grodan=)
Sen är det ju personalen också, helt fantastiska=) Trivs väldigt bra! Börjar ju lära mig namnen på barnen nu också, mycket lättare än att säga du eller likande!!

Sen i veckan har det varit väldigt mycket fotboll för våran del. Champions Leauge har ju börjat igen!! + att La Liga börjat igen efter landslags uppehållet.

Sitter o kollar lite grann på Vakna med the voice nu, dom har Kissi-bloggaren där...shit alltså, där ligger man i lä...inte för att jag är avundsjuk eller nå....fy skulle inte vara henne...trivs med min lilla blogg=) Sen kan man ju vara finare, sola solarium med måtta kan man ju säga...känns väldigt fjortis men försöker vara vuxen på nå sätt....ajaj va tvungen att jag skriva de...=)

I helgen blir det en snabb visit till Dalarna. Vi ska till Söderbärke till J.s pappas m familj sommarställe. Hur fint som hellst där uppe. Vi ska nämligen hjälpa pappa Wilhelmsson att ta upp bryggorna. Känns som om det inte var så längesen vi la i dom. Men sommaren har gått fort=) Sen ska jag försöka att hinna träffa världens bästa systerdotter också. Hon ska vara hos mormor o morfar i helgen då hennes mamma m kille ska ut på party. Pratade med henne i telefonen i måndags o då sa hon att hon skulle åka från Eskilstuna o heja på mig (eller likande) Hon pratar så fort o mycket att man har svårt att hänga med, spec. i telefon när man inte ser henne.

Nu får det räcka för idag.
Ha en trevlig helg!!

3 kommentarer:

  1. ja det var ju på tiden med en uppdatering, ska jag säga eller hur:D

    TA upp bryggorna, det är ett säkert tecken på att sommaren nu faktiskt är över, fast det känns för nu är det kallt, burrr=)

    SvaraRadera
  2. jag vet att jag varit dålig på uppdateringar här, men som sagt: har inte pallat..=)

    SvaraRadera
  3. Jag förstår dig! /Gerd

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla