onsdag 9 september 2009

Morgon

Sitter här vid datan en stund nu innan jag ska skjutsa J. till jobbet. Han håller på at göra sig klar.

Igår var jag på Klubben igen. Var väldigt roligt. Jag o Van gick igenom lite pyssel grejer som vi ska försöka göra med barnen nästa vecka. Vi hittade då Tangram, ett gamalt Kinesiskt spel. Kom ihåg att jag "spelade" det när jag gick i Enåker. Man bygger olika figurer med dessa pusselbitar. Mycket svårt, ser lättare ut än vad det är. Fastnade på en bild som såg ut som en skål. Fick inte ihop det, sa till Van att jag skulle åka hem o vila huvudet så jag skulle klara av den som idag. Man blir ju inte lite irriterad när man inte klarar av det=) + att tjejerna som var där kommer o säger: Det är ju jätte enkelt!! Fast när dom själva skulle göra kom dom fram till att så var inte fallet, dom är väldigt roliga barnen där=)
Ska ju dit igen idag, få se vad som händer idag=)

Annars händer det inte mycket...Iofs så är det ju fotboll idag=) Tjoohooo, de gillar vi!! Får se hur det går idag då...

Jo du Anna!! Jag kan vara lite aggro=) Speciellet när det kommer till Zlatan, han e ju KASS!!!! Blir bara irriterad när jag tänker på han....jobbigaste är ju att han gått över till Barcelona, gillar det inte!!!! men men....

Nu ska jag ta på mig min tjocka-svarta-mys-tröja=) för att sedan skjutsa min älskling! Tänk vilken tur han har, vilken lyx!! =)
Ha en bra dag folket!!

6 kommentarer:

  1. :-) Zlatan, Zlatan, då kan du ju tänka dig hur vi har det här i Malmö... Angående ölen, det är min kusin som åkt dit på överlast när de varit i Tyskland o lärde "förvara" dem nånstans... Så tyvärr är de inte ens våra! (Våra står i källaren hehe) Ha det bra! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Är Zlatan kass? konstigt att en person som är dålig på något kan vara en utav världens bäst betalda. Du vet inte vad du pratar om /Per

    SvaraRadera
  3. Jag vet vad jag pratar om visste!!!!!!!!!
    Jag får tycka vad jag vill o om du har problem med det så är ju jobbigt för dig!

    SvaraRadera
  4. Du liaal fega Per varför är du så intresserad av Carolines blogg.LÅT BLI ATT LÄSA DEN OCH VARA AVUNDSJUK Så MÅr DU MYCKET BÄTTRE:Varför vågar du inte säga vem du är din lilla feta ynkrygg.

    SvaraRadera
  5. Oj John han har det bra lyxigt han, :D hihi skämma bort kalrn sådär:D haha!
    åh ja tangram det kommer jag också ihåg nu när du sa det, är iunte alltid helt eneklt det heller:D
    kram på dig!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla