måndag 28 september 2009

Huuua

Hinner inte med att skriva i bloggen känns det som. Fullt upp här.
I helgen som gått har det varit lite olika saker. I fredgas tog vi de lugnt o bara va hemma då båda var väldigt trötta. I lördags på dagen tillbringade vi hos grannen. Jag myste med Sickan! Fast han va lite busig=) Världens goaste katt! Gillar inte katter egentligen, men Sickan går bra!

I söndags åkte jag med mamma o pappa till Eskilstuna för att fira mitt kusinbarn som fyller 30år idag, det var öppethus där o vi blev bjudna på väldigt god smörgåstårta o väldigt god chokladtårta! Jag lekte med världens bästa Ella och med Hugo o Mikaela. Full fart där också!

Idag har jag varit på klubben, där blev det biljard o pingis spelande idag. Det var även en mamma där som kom förbi på en fika, väldigt kul! Blev bestämmt idag också att jag, Ami, KFUM`S chefen o min arbetsförmedlare ska ha möte på onsdag ang min framtid...Seriöst det låter! Jag vill vara kvar o Ami o co vill ha mig lvar så det blir väl att skriva på papper o sånt.

Imorgon spelar Barcelona match, det är Champions Leaug spel imorgon. Därför blir det en sväng ut till Järlåsa imorgon. Matchen går nämligen på viasat sport eller liknande o de ha inte vi men mop ha det! Bra att åka dit då vi blir bjudna på middag! + att mamma lovat mig blåbärspaj!! med massa vaniljsås till;) mums va gott, m o p skulle ut i skogen idag o plocka bären!!

Ja, det var en liten uppdatering iaf!
Ha de bra!

1 kommentar:

  1. vet hur det är med bloggen, manahar inte alltid tid eller lust..men bra att du skriver när du får en liten tid över iaf:D

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla