lördag 2 januari 2010

besluts ångest

Har världens beslut ångest...Har varit ner på stan idag o kollat ny mobil...Var till både 3 o Telenor. Hittade en snygg mobil på 3 från Huawei i LILA!!! Skulle binda upp mig i 18mån. O den på Telenor är en SonyEricsson Aino, har velat haft den sen jag såg den på reklamen på TV:n. Men det är så mycket finesser på den så jag vet inte. inte lika bra pris på den men en mycket bättre mobil. Vet inte hur jag ska göra, vill ha abonnemang o jag har ju tre månaders uppsägnings tid på Telia. Vet inte hur jag ska göra!!!

På stan idag var vi och åt lunch på Dragon Palace, vi åt båda två buffé. Jag testade sushi, men jag har såååå svårt för det, räkan gick bra men där går nog också gränsen! Men allt det andra var väldigt gott, vi har inte ätit kina på superlänge så nu var det dags eftersom vi inte gjorde så mycket på nyår=) Jag hittade också en långärmad dragkedjs tröja som är lång! Hur bra som hellst, hittadeäven en trekvartsärmad lila tröja med v-ringning både fram o bak! + att den var på rea!!! Mycket bra! Hittade ävcen en jacka som jag tror jag ska ner i morgon o köpa, den var på halva priset så en ny jacka för 350kr tycker jag att det är bra! J. hittade en super snygg tröja han med, den är svart dragkedjströja med luva som man kan "gömma", annorlunda o assnygg!

Ikväll har vi kollat fotboll, bra match men blev bara 1-1. Hoppas Real tappar poäng imorgon...

Imorgon blir det en sväng till IKEA också, måste löpa nya lampor. Billigast o bra där! Alltså bara glödlampor alltså=) Kanske nått ljus också de vet man ju aldrig=)!

Nää, nu är det snart dags för sängen!
Godnatt o sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla