lördag 9 januari 2010

Lördags kväll

Har haft en bra dag idag med en tur till Järlåsa till mamma o pappa. Dom skulle åka till Enköping så vi hängde på dit. Mamma skulle kolla på termosar så hon har att vara ute o inte frysa. Hon hittade ett par o pappa också han fick även en ny mössa. Var på ett outlet som hade helt okej saker. Väldigt BRA priser! Väl hemma i Järlåsa så blev vi bjudna på ryggbiff med pommes o bea. Väldigt gott!! Hade köpt lite dessertostar också men det var det ingen som orkade så vi delade på dom med mina föräldrar o tog med oss lite hem=) Fick med oss våran julskinka hem också! Ooo Sanna: Det är väldigt gott o vi hade ingen till julen så vi tar den nu=) Gjorde värsta klippet på den också.. Måste ju berätta...Köpte den på coop i Gränby, skulle kosta 19.90kr/kg, när vi kommer fram till kassan(vi hade blip-grej) berättar vi att den inte gick o läsa in. Tjejen i kassan kollar efterpris men hittar inte o frågar att visst kostade den 19.90kr? Ja säger både jag o J. När jag sedan kollar på kvittot har hon tagit 19.90kr för hela skinkan! Mycket bra pris på den tycker jag=)

Har inte hänt så mycket sen senast faktiskt..Vi skulle iofs köpa nya tapeter här om dagen men de slutade i kaos. Dom vi hade tittat ut stämde inte i färgen, vill inte ha olika vita färger på tapeten..Vi har ju en som vi verkligen vill ha! Är vit bakrund med stor svart ros på, assnygg!! Men eftersom det är så liten yta att tapetsera så hade vi tänkt att bara ha tre våder med den o en hel vit resterande. Men nu måste vi tänka om då det inte finns en vit som går i samma ton. Så jag räknar o försöker att få det att gå ihop, INTE LÄTT kan jag ju säga! Men i värsta fall har jag ju en expert i Järlåsa som brukar ställa upp o hjälpa mig=)!!!!

Nu ska vi ta o kolla på film o mysa i sofforna lite! Är ju faktiskt lördagskväll=)


2 kommentarer:

  1. Det gör ni rätt i att mysa när det är så kallt ute är det skönt att mysa i soffan oxå och se på film.Det gillar jag.Själv ska jag ta en promenad och posta brevet till min bror så han får ett nytt år han oxå.Vi hörs.

    SvaraRadera
  2. hihi den var en billig skinka så förstår att ni slog till., helt rätt=) haha!

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla