söndag 24 januari 2010

varannan dag

Känns som om jag uppdaterar här typ varannan dag..Men det är väl bra iofs...

Helgen som jag trodde skulle bli lugn blev inte det. Började i fredags på jobbet att Torsten ringde och berättade att han tänkt komma förbi oss o att det bäsdta vore att han kom till mitt jobb så jag slapp hämta honom. Trodde han pratat med J. om detta. Men så var inte fallet! Tur att vi inte hade något inplanerat! ;) Så Torsten hängde med oss på fredagskvällen. I går (lördag) kom bror 2 till J. han var hos vid tolv tiden, vi kolla fotboll o spelade kort. På kvällen så ringer Torsten igen o frågar om det är okej att han kommer o han ville sova över också. Så från att ha ingen sovande hos oss fick vi två grabbar! Blev fotboll, Barcelona spelade o mera kortspelande. Hann med massa skratt också! Idag söndag hade vi planerat in o åka pulka i Sunnersta backen. Jag har aldrig varit där innan idag. Trodde det var en liten pulka backe...Men ack så fel jag hade! Var alldeles vitt i backen så man såg inte guppen som var..så nu har jag lite ont på min högra skinka. Det där med att åka pulka är ju livsfarligt! Inte van med det;) O de går ju så fort.. Jag åkte ner o efter halva backen så flög jag ur o kanade på rumpan ner den sista biten...Fick många skratt i alla fall! Vi mötte J.´s bror nr 3 där också. Blev inte kvar så länge men det va skoj iaf.. sen packade vi in oss i Grodan o åkte till J.´s syster där killarna skulle bli hämtade av deras föräldrar. Där blev vi bjudna på the o det smakade utmärkt efter att ha varit ute i kylan!

Nu ikväll blir det lugnt, blir lite mat o en film...Blir en tidig kväll idag för både jag o J. är helt slut!


2 kommentarer:

  1. åhh pulka är underskattat. det är ju så sjukt kul!=)

    SvaraRadera
  2. Vi åkte pulka, stjärtlapp o vaxduk igår. Underbart roligt, men slog i höger skinka i en förfrusen grästuva så är lite öm idag jag också, men det var det värt. Håller med Sanna klart underskattat ;-) Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla