söndag 3 januari 2010

SonyEricsson Aino

Nu har jag köpt ny mobil!!! Var inte meningen ju typ men det blev så! Fick bra pris på Telia så jag fortsätter hos dom, då behöver jag ju inte de tre uppsägningsmånaderna heller. Så nu ligger mobilen på laddning=) Blev en VIT mobil..Annorlunda o vacker! Tror jag blir väldigt nöjd med den, tur som det är har jag ju ledigt nästa vecka också så jag hinner sätta mig in i telefonen=) J. är lite avis på mig, han ville åsså ha ny mobil..Men han får kolla runt på min! Köpte även jackan jag hittade igår, är jätteskön o mysig! Den är ljus beige också, Inte svart! Mycket bra gjort av mig tycker jag... är ju tråkigt när man har svarta jackor bara! Men nu hhar jag en ljus glimt!!

Känner mig väldigt nöjd faktiskt!!! Nu ska vi fixa lite mat!
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Vad bra att du är nöjd! Har du sett att din syster har uppdaterad sina bloggar i kväll de du.Kram från mamsen

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla