onsdag 27 januari 2010

Rasputin ha kraschat!!!

Satt vid Rasputin (datorn) i tisdags o den hängde sig...jag startade om den o då började den tjuta!! Jag stängde av den omedelbart o ringde till J. Han sa att jag borde ringa Micke o höra vad han trodde hade hänt. Han tror att våran hårddisk ha pajjat!! Som tur är hade han en dator över så vi har fått låna den!! Den heter Chip! Det är nämligen så att man måste namnge sina datorer, så det är bäst ni gör det om det inte är gjort ;) Känns fett jobbigt att datan kraschade...fett dyrt att köpa ny... =/

Har pratat med "the Boss" idag o berättat att jag ska söka jobb på 25-50%. Måste ha en till inkomst...klarar mig inte annars. Hon förstod o tyckte det va tråkigt, hon skulle höra med sina kontakter o bad mig att kolla upp med Karim o Gottsunda skolan. Tog det till mig o frågade Karim idag om han skulle kunna tänka sig att fråga runt lite o det skulle han! Skönt att han känner ALLA där! Mycket lättare då...Så jag hoppas!!!

Annars har det varit fullt upp här..Var på kalas igår, Rasmus fyllde 10år o vi blev bjudna på indisk mat. Var väldigt starkt men jättegott, tror jag drack 2liter vatten till maten! haha Pappa fyllde också år igår men det firar vi lite senare! Sen har vi haft sovgäst här i går kväll också.. Torsten sov över här sista natten eftersom dom åkt tillbaka till Lainio idag..Kul att ha han här men tråkigt att han åker upp...

Nu ska jag betala räkningar...=/ Har lagt dom under tagentbordet o hoppas dom försvinner, men tyvärr så har dom inte gjort det!!
Ha det bra i snökaoset!

1 kommentar:

  1. brukar också "gömma" mina räkningar i hopp om att dom ska försvinna, men konstigt nog så gör dom aldrig det=(

    hoppas det löser sig med jobb, håller tummarna ska du veta, stenhårt!!!=)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla