torsdag 7 januari 2010

kallt....

Fyy va kallt det är....bara tokfryser när man är ute o de är kallt inne också, drar ju så fruktansvärt från våra fönster o balkongdörren!!! Det är bara att tända ljus, på med raggisar o krypa ihop under filten=)

Igår var jag o J. o kollade på Avatar 3D på bio. Var år o dar sen vi var på bio! Köpte popcorn o varsin dricka=) Man fick ju även sååå fina 3D-glasögon också. Blev stor skillnad med dom på sig, fast dom satt oskönt o var fruktansvärt fula! Blev ett stort djup i filmen till skillnad från "vanlig" film. Den var riktigt bra, se den på BIO, för det är en sådan film som man borde se på bio. På dagen igår var Micke här o skulle hjälpa oss att instalera om datorn, men han stötte på ett problem som han aldrig haft förrut så det gick inte att installera om den. Men de var snällt att han försökte iaf!

Nu ska vi ut o köpa julskinka som mamma ska fixa åt oss o sen ska vi köpa tapeter så att min bästa pappa kan komma o tapetsera!! ;) Vad skulle jag göra utan mina föräldrar???!!!! Bästa i hela världen!!!

Nää, dags att klä på sig ordentligt o ut i kylan bara!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Men CArlone, julskinka nu?? hihih är det sååå gött=)
    Skolan jag har sökt ligger i Uppsala, handel är det jag har sökt. sökte bara för att egentligen det är väl dörför jag tvivlar

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla