fredag 15 januari 2010

Fredagsmys

Du är snäll du Anna=) Men när jag skriver känns det som om det e samma;)

Ikväll blir det myskväll, fryser o är tröttis...Håller på med maten nu också..Blir väl matkoma i soffan sen=) Sjukt vad tiden går fort när man kommer hem vid sex o sen helt plötsligt e kl vid halv 8.

måste ju skriva att jag är väldigt nöjd med min mobil. Den är bäst! Jobbigt bara att tousch funktionen inte funkar när man vaarit ute o sen kommer in. Den är nämligen värmestyrd o pallar inte värmeskillnader på ca 30-40 grader...Konstigt va??!! Haha, var in till Telia för jag trodde de kanske va nå fel, men killen i butiken sa att han haft liknande fel på sin egen o även hört att I-phonen också haft de problemet! Men jag är riktigt nöjd iaf!

I helgen blir det lugnt, fotboll imorgon kväll annars är det inget inplanerat alls. Kanske blir lite tvätt o städ, behövs men ork finns det inte till för det! Vill känna att "nu j-vlar ska det donas här hemma" går så mycket enklare då!! Hoppas att lusten infinner sig!

Näää, dags att kolla pommesen i ugnen, börjar bli dags för att steka köttet tror jag!
Ha en trevlig fredagskväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkomna till Caroline´s Bubbla