fredag 22 januari 2010

pulka åkning

Idag ska jag o Ami på Klubben åka pulka/stjärtlapp med barnen! Jag tänkte vi skulle försöka oss på ett stjärtlapps rejs....Får se hur det går, hoppas barnen inte har ihjäl varandra!! Blev typ 3 världskriget i går innan stängdags. Två tjejer o en tredje blev inblandad började tjafsa o det slutade med att dom nästan slogs..Dom sa typ: -din mamma....din pappa...idiot o likande. O i Gottsunda är det väldigt väldigt fult att prata om andras familjer.. Blev kaos..O de andra barnen tycker det är roligt o skrattar o "hejjar" på... Vi stängde en kvart tidigare o gick hem...Hoppas dom är lugnare idag!!!

Har nyss kommit hem från pappa o hans jobb, var där för att få en grej inplastad i hård plast. Det är en grej som vi ska ge till Torsten i julklapp (försenad) för han kommer ner nu i helgen. Vi har ordnat så han ska få en autograf utav en av hans favvo artister! Tycker att det är ascoolt! Tillägnad honom, o bara honom. Ingen mass skrivning lixom!!

Nu funderar jag på om jag ska se klart filmen som jag har på min mobil, orkade inte se på hela i går....Lägga sig en stund i sängen under Barcelona täcket o mysa o kolla film!!! Myyyyyyyysss!!!

Ha en bra FREDAG!!!!!

1 kommentar:

  1. usch drygt när det blir bråk. hoppas stjärtlapps tävligen blev en succé..
    lite nyfiken på din barn, har ju jobbat i gottsunda på förskolan, men där fanns ju klassser upp till 7:an. så kanske någon Sanna känner igen=)

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla