onsdag 20 januari 2010

någon som vet?????

Är det NÅGON som vet om man kan göra något när man blivit "lurad" av ett företag. Jag öppnade nyss min internet bank o fått då min första faktura från Halebop. Den är på 568kr!!!!! Jag tecknade ett abonnemang som jag betaler 199kr i månaden för + en förhöjd avgift på 100kr. Men när jag kollar på fakturan så står det + MOMS!!!!! Är inte det att lura kunden??? Eller åteminstone att "glömma" ge ALL info.... Helt sjukt.... Vad kan man göra??? Trodde jag skulle få en mycket lägre månadskostnad, men känner mig blåst på det hela.....Är välkdigt upprör för tillfället...........Känns inte bra!!!!!

För övrigt så kollar jag lite på the voice, fett drygt att dom har STORA problem med ljudet!!!! Denna dag har inte börjat bra... =/

Nääää, måste fixa ordning mig för att gå till jobbet nu, måste in o köpa en säkring till bilen... IGEN!!!! Det är väl typ den 10:e jag byter i år!!!!!!
J-vla skitdag!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas dagen blir bättre!!! Min förra bil gick typ säkringen VARJE gång jag slog på vindrutetorkaren ett tag... Fy fan va drygt det är! O de där me Halebop låter ju helt sjukt. Du måste ju ha nån slags ångerrätt. Har du beställt det i butik måste du ju kunna gå in o prata med dem? Skrev du inte på ett avtal? Isåfall så kan du ju kolla va det står där... Lycka till, hoppas de löser sig! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. man ska ju läsa ordentligt...det var för nästan två månader eftersom man betalar i förskott...ooppssss....hihi

    SvaraRadera
  3. läser här nu, antar att det har löst sig? skönt det, annars kan man blir både arg o ledsen över sånt där.

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla