onsdag 13 januari 2010

ont om tid

har inte uppdaterat här på länge nu känns det som. Men har inte haft tid o inte vetat vad jag ska skriva, blir mest samma lika saker hela tiden känns det som.

Idag har jag varit på IKEA för jobbets räkning, skulle handla lite saker till våra sångstunder på förskolan, toa-pappers-hållare o multi lås bla. Hittade inte allt det jag ville, men det var trevligt att dra en vända dit=) Sen på klubben så var det sporthallen som gällde. Blev en hel del hoppande av hopprep, blev alldeles snurrig i skalllen efter ett tag! Men det var väldigt roligt=)

Annars då, vad har hänt??? Inte mycket faktiskt...Har varit jobba, hem äta kolla tv sova o sen om igen...Hinner inte så mycket när man kommer hem vid sex tiden.

Ikväll är det fotboll iallla fall, Barcelona spelar mot Sevilla borta o måste vinna den matchen för att gå vidare i Spanska cupen.. Håller alla tummar vi har här hemma för en vinst!!

Nää, nu ska det kikas vidare!
Ha en trevlig kväll!

3 kommentarer:

  1. du jobbar o sliter du, bra det=)
    roligt med IKEA, borde nog göra ett besök där jag med. =)

    SvaraRadera
  2. Hej Caroline!
    Monica Munther har blivit mormor till en Dessi hon var 48 cm lång och vägde 3.180 gram och det är ju Caroline som blivit mamma.Ha detb så hörs vi vi har installerat bredbandstelefoni och nu funkar det:Vi hörs.Kram mamma.

    SvaraRadera
  3. Du är duktig som jobbar!!! Jag kan ju bara prata för mig själv, men jag tycker det är trevligt o läsa hos dig o tycker inte det står samma samma... Trevlig helg nu! Kram Anna

    SvaraRadera

Välkomna till Caroline´s Bubbla